THINK

Πώς η βιομηχανία αντιγήρανσης μας μετατρέπει σε πελάτισσες για μια ζωή

Η αντιγήρανση είναι τελικά, η πιο εύκολη πώληση στον κόσμο
Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ
Πώς η βιομηχανία αντιγήρανσης μας μετατρέπει σε πελάτισσες για μια ζωή
Photo by EKATERINA BOLOVTSOVA

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η αντιγήρανση είναι ίσως η πιο δημοφιλής και διαρκής υπόσχεση κάθε είδους επωνυμίας ή ενέσιμων προϊόντων περιποίησης δέρματος», δήλωσε η Jessica DeFino, συγγραφέας ομορφιάς και συγγραφέας του The Unpublishable, ενός ενημερωτικού δελτίου που επικεντρώνεται στις πιο σκοτεινές πλευρές της βιομηχανίας ομορφιάς.

«Η νεότητα είναι ο απώτερος στόχος και προφανώς πολύ βολικός για τον κλάδο, γιατί είναι ένας αδύνατος στόχος».

Οι δερματολόγοι λένε ότι πολλά από αυτά τα πράγματα είναι ούτως ή άλλως απάτη και δεν λειτουργούν.

Πολλές εταιρείες αποτυγχάνουν να υποστηρίξουν τους ισχυρισμούς τους ότι αντιστρέφουν τη μπροστινή πορεία του χρόνου και ορισμένα προϊόντα καταλήγουν να ερεθίζουν το δέρμα και να το κάνουν πιο ευάλωτο στα στοιχεία, όχι λιγότερο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αλλά ακόμα και για τα προϊόντα που πραγματικά κάνουν τη διαφορά, είτε πρόκειται για αντηλιακό για την προσπάθεια επιβράδυνσης της βλάβης του δέρματος είτε για ρετινόλη για προσπάθεια μείωσης ορισμένων ρυτίδων, υπάρχει πραγματικά περιορισμένος αριθμός που μπορούν να επιτύχουν. Οι έμποροι γνωρίζουν ότι ορισμένοι καταναλωτές θα ξοδέψουν πολλά χρήματα ελπίζοντας ότι θα κάνουν οτιδήποτε, και θα το κάνουν για χρόνια.

Τη στιγμή που οι γυναίκες έφτασαν τα 20 τους (και σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμη και νεότερες), βρίσκονται ήδη σε έναν αγώνα ενάντια στον χρόνο που είναι προορισμένοι να χάσουν. Και παρόλα αυτά, ενθαρρύνονται να ξοδέψουν χιλιάδες δολάρια για να προσπαθήσουν να κερδίσουν.

Σε όλο το μεγαλύτερο μέρος του 20ου αιώνα δόθηκε μια προειδοποίηση στις γυναίκες, ότι ο άντρας στη ζωή σας δεν θα σας αγαπήσει όσο μεγαλώνετε.

Τα τελευταία χρόνια, το μήνυμα έρχεται περισσότερο με τη μορφή μιας ενθουσιώδους αλλά τελικά άδειας αγκαλιάς.

Όπως περιέγραψε η Amanda Hess στο περιοδικό New York Times το 2017, το θέμα πλέον, απλώς ραφινάρεται κάπως διαφορετικά... δεν είναι να αρνηθείς το πέρασμα του χρόνου αλλά να το αψηφήσεις! Υποτίθεται ότι πλέον ο στόχος είναι να φαίνεστε καλύτερα σε οποιαδήποτε ηλικία αλλά ας μη γελιόμαστε.

Όποιος κι αν είναι ο τόνος που σου λένε κάτι, ο στόχος παραμένει ο ίδιος: να υπενθυμίσουν στους καταναλωτές και στις καταναλώτριες πως δεν είναι δυνατόν να έχεις αποδεχτεί πως το δέρμα σου θα αλλάζει και να τους παρακινήσουν να ξοδέψουν ανάλογα. Το... rebranding της αντιγήρανσης σε ένα πλαίσιο wellness, self care, skin care όμως, έχει την ίδια παλιά τιμή, και το ίδιο ψυχολογικό βάρος.

Υπάρχει επίσης ένα στίγμα σχετικά με τη γήρανση των ανδρών - υπάρχει επίσης μια αυξανόμενη αγορά για την ανδρική αντιγηραντική φροντίδα του δέρματος - αλλά ιστορικά ήταν σε πιο περιορισμένο βαθμό. Όσο μεγαλύτερη είναι μια γυναίκα, τόσο πιο αόρατη γίνεται και τόσο περισσότερο η καπιταλιστική κοινωνία μας τη βλέπει ως λιγότερο παραγωγική και λιγότερο πολύτιμη.

Δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι οι γυναίκες εκφράζουν ανησυχία για το ότι γερνούν από όταν είναι αρκετά νέες, στα 20 και στα 30 τους, και αρχίζουν να αναλαμβάνουν δράση για να το καταπολεμήσουν.

Το γεγονός ότι οι νεαρές γυναίκες αρχίζουν να ανησυχούν τόσο νωρίς βοηθά τις εταιρείες να πουλήσουν περισσότερα.

«Η ομάδα-στόχος για τα προϊόντα αντιγήρανσης έχει γίνει ολοένα και νεότερη», δήλωσε η Kayla Villena, υπεύθυνη βιομηχανίας για την ομορφιά και την προσωπική φροντίδα στην εταιρεία έρευνας αγοράς Euromonitor. Σημείωσε ότι τώρα, η ηλικία-στόχος για τα προϊόντα αντιγήρανσης - που συχνά δεν ονομάζονται πια έτσι - ξεκινά γύρω στα 25. «Αυτό είναι για... περισσότερη πρόληψη».

Μόλις σας πουλήσουν την ιδέα ότι πρέπει να μείνετε νέες, έχουν έναν πελάτη και μια πελάτισσα για μια ζωή. 

Αξίζει επίσης να επισημάνουμε ότι πολλά προϊόντα είναι συχνά υπερβολικά ακριβά. Το NuFace, ένας συνδυασμός κρέμας και σκευασμάτων που υποστηρίζεται από πολλές διασημότητες, κοστίζει εκατοντάδες δολάρια μόνο για να ξεκινήσετε. Ακόμη και οι κρέμες που μπορείτε να βρείτε στο διάδρομο του φαρμακείου είναι ακριβές.

Μια έρευνα διαπίστωσε ότι οι γυναίκες θα ξοδέψουν περίπου 225.000 δολάρια για την εμφάνισή τους καθ 'όλη τη διάρκεια της ζωής τους, το ένα τέταρτο από αυτά που πηγαίνουν στο πρόσωπό τους.

Μήπως πρέπει να βρούμε τις ισορροπίες μας;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Περισσότερα Θέματα Think
17 / position1: 432 / position2: 771
× PINK.GR
ΑΡΧΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
GET CONNECTED
Nextweb